Friday, August 23, 2013

Back from holidays and new painting / De retour des vacances et un nouveau tableau / Di ritorno dalle vacanze con un nuovo quadro

Hi!

Don't get me wrong I didn't work on "Sweet fullness"  during my holidays because I was in a tent in a camping and working like that just on the little aceo cards was challenging BUT I did want share my last big artwork with you to celebrate once again motherhood, breastfeeding and me beeing back from holidays!
Speak you soon! ;-)

***********************************************************************************
Hello!
Ne vous méprenez pas, je n'ai pas travaillé sur
"Sweet fullness" pendant mes vacances parce que j'étais camper avec une tente et rien que de travailler  sur les petites cartes Aceo été difficile, mais je voulais partager ma dernière grande œuvre avec vous pour célébrer une fois de plus la maternité, l'allaitement et mon retour de vacances!
A bientôt! ;-)

***********************************************************************************

Hello!
No, non ho lavorato su "Sweet fullness" durante le mie vacanze perché ero in una tenda in campeggio tra i monti e già lavorare sulle piccole carte aceo era complicato ma volevo condividere con voi la mia ultima opera grande per celebrare ancora una volta la maternità,l'allattamento e il mio ritorno dalle vacanze!
A presto! ;-)




"Sweet fullness" - 058/2013 - oil and acrylic on canvans - cm 46x55

No comments:

Post a Comment