Saturday, June 14, 2014

Father's day / Fête des Pères / festa del papa

A quick hello, I know, it has never been soooooooooooo long !
However I'm still here and I'd like to say happy father's day with one  artworks from 2012, one of my favourite in the daddy 's series : "Night time fatherhood"
On the news side lots of artworks in progress (pyrography too) an upcoming exhbition (in south France) and working on my new future atelier room ;-)

"Night time fatherhood" - 2012
 
***********************************************************************************

Un petit coucou, je sais ça fais vraiment looooooooooooon temps !

Cependant, je suis toujours là et je tiens à souhaiter une joyeuse fête des pères avec une des mes œuvres de 2012, une de mes préférés dans la série des papas :
"Night time fatherhood"
Pour le reste pas mal des nouvelles œuvres en cours (pyrogravures aussi) une expo à venir  (dans le sud de France) et des travaux pour ma nouvelle salle de l'atelier ;-)


***********************************************************************************

Un piccolo ciao, la pausa questa volta é stata molto lunga!

Comunque sono sempre qui e ci tenevo ad augurare una bella festa del papà (Francia, Usa...) con uno dei miei pezzi preferiti nella seriue dei padri, un'opera del 2012 chiamata  "Night time fatherhood"

Sul versante delle novità  parecchie opere in corso (tra cui della pirogravura), una nuova mostra che inizia tra una settimana (collettiva sempre nel sud della Francia) e lavori in corso per il mio futuro nuovo atelier ;-)

No comments:

Post a Comment