Monday, February 3, 2014

Italian interview / Interview en italien / Intervista italiana :-)

I met Daniele Tarenzi a little while ago on the internet.
He was so kind to ask me to do an interview on my art and the use of social media about it (I didn't tell him that I was soooooooooooo bad about my blog ;-))
Still, he has a really nice blog on the social media world which I'll suggest you take a look at here
AND this is what the interview looks like (in italian for once!) : "quando la donna diventa arte"
In the pics me and my Randi 05/2013
Enjoy!


****************************************************************************

J'ai rencontré Daniele Tarenzi il ya peu de temps sur ​​Internet.
Il a été si gentil de me demander de faire une interview sur mon travail et l'utilisation des médias sociaux à ce sujet (je ne lui ai pas dit que j'étais si mauvaise par rapport à mon blog ;-))
Il a un super blog sur le monde des médias sociaux que je vous suggère de lire ici
Et voilà ce que l'interview a donnée (en italien, pour une fois!): "Quando la donna diventa arte"
Dans les photos moi et ma Randi 05/2013
A bientôt! 


****************************************************************************
 Ho incontrato Daniele Tarenzi poco tempo fa su internet.
E' stato cosi gentile da chiedermi di fare un'intervista sul mio lavoro e l'utilizzazione del social network (non gli ho detto che ero veramente un disastro per quanto riguarda il mio blog! ;-))
Lui stesso ha un super blog sul social network che vi consiglio caldamente di guardare qui
Ed ecco il risultato di questa simpatica intervista (in italiano per una volta!) : "Quando la donna diventa arte"
Nella foto io e la mia Randi in maggio 2013
A presto!



 





No comments:

Post a Comment