Friday, June 7, 2013

6 months anniversary 365 aceo project / 6 mois pour le projet 365 aceo / 6 mesi per il progetto aceo

""The dancing mum" was the FIRST aceo card of the 365 project on the 7th of december 2012 !

"Hop on daddy's back" is the half project birthday image for the7th of june 2013 !
Here we are! It's the 7th of june and I'm exactly half way of my 365 aceo art project , I mus say that I feel quite proud!
183 aceo created, around 125 sold, few collectioners,lots of people happy with theur affordable art which was one of my goal as well!
Beside the usual time issue (I've got looooooooooooots to do but the CARD OF THE DAY cames FIRST!......and sometimes is the only thing I can do on the creation side) there are a lots of positive things.
It became an habit, like a daily diary , my ideas and techniques have evolved. Working "little" gives the strenght to go bigger, to be more consistent with what I truly wanna put out there, still feeling my feelings and inspiration and avoiding overdoing things. The show must go on!
SO this is all good and yes, I didn't miss a day, until now! ;-)

*******************************************************************

Et voilà, nous y sommes! C'est le 7 juin et je suis exactement à mi-chemin de mon projet artistique 365 jours avec un aceo, j'avoue que je suis bien fière!
183 aceo créés, à peu prés 125 vendus, quelques collectionneurs, beaucoup de gens heureux avec leur œuvres d'art oàç prix abordables qui était un de mes objectifs!
A côté de la question du temps habituel (j'ai beaucouuuuuuuuuuuuuup à faire, mais la CARTE DU JOUR D'ABORD! ...... Et c'est parfois la seule chose que je peux faire du côté de la création), il y a beaucoup de choses positives.
C'est devenu une habitude, comme un journal quotidien, mes idées et les techniques ont évolués. Travailler  "petit" donne la force d'aller plus loin en suite, me permet de créer ce que vraiment compte pour moi en suivant toujours mes sentiments et mon inspiration toute en évitant d'en faire trop sur la même œuvre . The show must go on!
Donc, c'est tout bon et oui, je n'ai pas manqué une journée, jusqu'à maintenant! ;-)


*******************************************************************

Ed eccoci qui! E' il 7 giugno e io sono esattamente a metà strada del mio progetto artistico 365 aceo, e ammetto volentieri che ne sono piuttosto orgogliosa!
183 carte create , circa 125 vendute , ho pure alcuni collezionisti che mi seguono e molte persone felici con la loro arte  dal prezzo accessibile, il che era uno dei miei obiettivi!
Oltre alla questione solita del TEMPO (ho mooooooooooooolto  da fare, ma la CARTA del GIORNO viene PRIMA! ...... E alle volte è l'unica cosa che posso fare sul versante della creazione) ci sono molte cose positive.
E 'diventata un'abitudine, come un diario, le mie idee e le tecniche si sono evolute. Lavorare sul "piccolo" mi dà la forza di andare oltre e di creare a mia volta ciò che veramente conta per me, sempre seguendo i miei sentimenti e evitando di fare troppo sulla stessa cosa. The show must go on!
Quindi va tutto bene e sì, non ho ancora perso un giorno! ;-)
 

No comments:

Post a Comment