Friday, January 15, 2016

"Impressions"

* One of the purpose of my sketch friday project is to experience new things.Most of the time I don't know where I'm going .
It's kind of the same as being in a car looking for a place that I don't know, I do know how to drive (husband's comment
doesn't matter!) , I do know (more-less) how to read addresses AND I have a gps (which I don't always listen to! ) BUT I can still loose myself in the process ;-) THis is a bit what happened this week with "Impressions"


"Impressions" - sketch friday 15th of january 2016
Collage : acrylic, ink, pencils, marker pen, glue on paper 25 x 25 cm
** Un des buts de mon projet du croquis du vendredi est de faire l'expérience des nouvelles techniques. Souvent je ne sais pas où je vais.
Un peu la même chose que d'être dans une voiture à la recherche d'un endroit que je ne connais pas : je sais comment conduire (le commentaire du mari n'a aucune importance!), je sais (plus-moins) comment lire les adresses et j'ai un GPS (que je n'écoute pas toujours!) mais je peux encore me perdre dans le processus ;-) Ceci est un peu ce qui est arrivé cette semaine avec "Impressions"

*** Una delle idee dietro il mio progetto settimanale dello schizzo del venerdi é sperimentare tecniche nuove. Spesso non so esattamente dove vado. E' un po' la stessa cosa che cercare un luogo sconosciuto : SO guidare (i commenti del marito non contano !) , SO come leggere un indirizzo (più o meno ;-) ) e HO un navigatore (a cui non do sempre retta) ma sono ancora capace di perdermi. Questo é quello che é successo questa settimana con "Impressions".

No comments:

Post a Comment