Friday, September 11, 2015

SKETCH FRIDAY / CROQUIS du VENDREDI / SCHIZZO del VENERDI

I did it! I was sooooooooooo quick this time! ;-)
Let me introduce you another news for this september, I called SKETCH FRIDAY.
Every friday I'll publish a little/medium painting, often using new techniques with small price and free shipping.
These will be painting or drawings , maybe more affordable than usual painting but still OOAK art.

SKETCH Friday for the 4th of september 2015 and SKETCH Friday for 11th of september  2015

Et voilààààààààààààààààààààààààààà ! J'ai été super rapide cette fois! ;-)
Permettez-moi de vous présenter une autre nouvelles pour ce mois de septembre que j'ai appelée "Le CROQUIS du vendredi"
Chaque vendredi, je vais publier un petit/moyen tableau où j'utilise peut être des nouvelles techniques avec petit prix et les FDP offerts.
Peintures ou dessins, peut-être plus abordable que les tableaux plus classiques mais toujours une
œuvre d'art original.

**********************************************************************************
Eccomiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! Questa volta sono stata di rapidissima parola! ;-)
Vi presento un'altra iniziativa nata questo settembre che ho chiamato "Lo SCHIZZO del venerdi" .
Ogni venerdi pubblichero un piccolo / medio formato dove magari sperimentero spesso delle nuove tecniche a prezzi abbordabili e con le spese di spedizione offerte.
Dipinti o disegni rapidi, schizzi ma non per questo di meno valore, trattandosi sempre di opere originali.

No comments:

Post a Comment