Wednesday, January 16, 2013

Releasing the butterfly ACEO 16/01/2013 and others / et autres choses

Hello there,

a bit later then usual today but in France wednesday is no school day, which means, in my case, all 3 children at home ;-)

I'd like to introduce you my today's aceo for the project that is dedicated to a twitter friend and an awesome artist Sandra Lock (she also in my favourite link here on the blog).
I met Sandra on twitter a couple of months ago, don't remember who was between us to get in touch first, it doesn't matter. She's really nice, she gave me exposure in her blog which I still thank her for, and she does a really interesting work with digital art.
Also Sandra is affected unfortunatly with fibromyalgia which is a neurological condition that can be really painfull and invalidating , so when she "disappear " it means that she's not well enough...which it's a bad news.
Even if this aceo is "too green" for her ;-) (and this is between us) I keep my initial idea to dedicated this to you that are beautiful for you to keep flying!

If you wanna met Sandra on twitter search for@sand625

********************************************************************************

Hello tout le monde!

un peu plus tard que d'habitude aujourd'hui, mais en France mercredi n'est pas un jour l'école, ce qui signifie, dans mon cas, les 3 enfants à la maison ;-)

J'aimerais vous présenter mon aceo d' aujourd'hui pour le projet qui est dédié à une amie connue sur twitter ainsi que une artiste originale
Sandra Lock (elle est aussi dans mes liens favoris ici sur le blog).
J'ai rencontré Sandra sur twitter il ya quelques mois, je ne me souviens pas qui était entre nous à entrer en contact avec l'autre d'abord, ce n'est pas important.  

Elle est vraiment sympa, elle m'a présentée aussi sur son blog chose dont je la remercie encore et elle fait un travail vraiment intéressant avec l'art numérique.
Sandra est affectée malheureusement par la  fibromyalgie qui est une affection neurologique qui peut être très douloureuse et invalidante, alors quand elle «disparaître», cela signifie qu'elle n'est pas assez bien ... ce qui est une mauvaise nouvelle.

Même si cette aceo est "trop vert" à son gout ;-) (c'est entre nous) je garde mon idée initiale de lui dédier à toi qui est belle et qui continue à voler!

Si tu veux rencontré Sandra sur Twitter : @ sand625


Releasing the butterfly - Feminine ACEO - 16/01/2013
 

No comments:

Post a Comment