Thursday, December 27, 2012

Thinking on next summer.... ACEO 27/12/2012 "Next summer sunflowers"

I also love sunflowers, they're between my favourite flowers, I even had a couple of them in my wedding bouquet ;-)
So just waiting for these strong flowers to grown and it will be full summer...
Yes I know, I quite agree on thinking to where you are now and just planning the future but I'm trying to get ready for january/february , these are the coldest months here and never been my favourites, so ...
This ACEO's name is "Next summer sunflowers", more to come for the next few days, enjoy!

*******************************************************************************

J'aime aussi le tournesol, ils sont parmi mes préférés , je les avais aussi dans mon bouquet de marie ;-)
Quand ces grand fleurs seront poussés ça sera l’été...
Oui je sais, je suis d'accord que il vaut mieux penser au présent et planifier le future pas vivre déjà dedans mais j'essaie d’être prête pour janvier/février qui sont içi parmi les mois les plus froids et ils ne sont pas non plus mes mois préférés, donc....
Le titre de cet ACEO c'est "Next summer sunflowers" (Les tournesol de l'été prochaine) .
D'autre a venir dans le prochains jours, à bien tôt!

Next summer sunflowers - ACEO - 27/12/2012

No comments:

Post a Comment